Betalen en Verzenden

 

Betaling

Na je bestelling krijg je per e-mail een bevestiging. In dit bericht staat het product/de producten die zijn besteld, een bestelnummer, de eventuele verzendkosten en het totaalbedrag van je bestelling. Je kunt op verschillende manieren veilig betalen, bijvoorbeeld met iDeal of creditcard. Wanneer de betaling niet binnen 10 werkdagen bij ons binnen is, komt de bestelling te vervallen. Bestellingen worden pas geleverd als het totale bedrag op onze rekening staat.

Verzenden

Wij verzenden met MyParcel (dochterbedrijf van PostNL). De verzendkosten zijn gebaseerd op de huidige normale PostNL-verzendkosten. Verzenden gebeurt voor eigen risico van de klant. Wij zorgen ervoor dat de producten goed en veilig verpakt worden. Cosy Up is niet aansprakelijk voor schade, vermist raken of diefstal tijdens de verzendprocedure.

Verzendkosten- en methodes

Binnen Nederland kun je momenteel je bestelling laten verzenden met standaard brievenbus- of pakketverzending. Uiteraard zit hier een Track & Trace bij.

PostNL:
Voor een standaard brievenbuspakket in Nederland rekenen wij € 4,00 verzendkosten.
Voor standaard pakketpost in Nederland rekenen wij € 6,75 verzendkosten.
Bij bestellingen vanaf €75,- rekenen wij geen verzendkosten.

DHL:
Voor een standaard brievenbuspakket in Nederland rekenen wij € 3,95 verzendkosten.
Voor standaard pakketpost in Nederland rekenen wij € 5,75 verzendkosten.
Bij bestellingen vanaf €75,- rekenen wij geen verzendkosten.

Levertijden

Momenteel is de levertijd is 3-5 werkdagen. Zodra je pakket onderweg is, krijg je een bericht via de email een bericht hier over. Alvast heel veel plezier met je bestelling!

Let op: Het is niet mogelijk om jouw Cosy Up bestelling te versturen naar een postbus.

Wat moet ik doen als de betaling mislukt?

Wat balen dat de betaling niet gelukt is! Gelukkig is dit niet het einde van de wereld 😉
Dat de betaling mislukt is kan door meerdere factoren komen. De snelste oplossing is om je bestelling nogmaals te plaatsen. Je eerdere bestelling, waarvan de betaling mislukt is, verwijderen wij dan voor je. Wil je toch liever hulp? Neem dan contact op. We helpen je graag!

Achteraf betalen

Met ‘Achteraf betalen’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen én je besloten hebt dat je deze houdt. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.

Afwijkend factuur- en verzendadres

Wil je een verschillend factuur- en verzendadres? Dat kan! Geef dit dan even door in het opmerkingen veld tijdens het bestellen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer je bijvoorbeeld iemand iets cadeau doet 🙂

Spread the love