Veelgestelde vragen

Hier vind je alle veel gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Wat moet ik doen als de betaling mislukt?

Wat balen dat de betaling niet gelukt is! Gelukkig is dit niet het einde van de wereld 😉
Dat de betaling mislukt is kan door meerdere factoren komen. De snelste oplossing is om je bestelling nogmaals te plaatsen. Je eerdere bestelling, waarvan de betaling mislukt is, verwijderen wij dan voor je. Wil je toch liever hulp? Neem dan contact op. We helpen je graag!

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, helaas beschikken we niet over die optie. Wij nemen je bestelling pas in behandeling wanneer wij het bedrag hebben ontvangen. Bekijk Betalen en Verzenden voor meer informatie over de betaalmogelijkheden.

Wanneer kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Als je een kortingscode hebt ontvangen dan kun je die gebruiken tijdens het afrekenen. Voer de code in, in het veld ‘kortingscode’. De kortingscode is hoofdletter gevoelig. Er kan één kortingscode per bestelling gebruikt worden. Als de kortingscode niet werkt is het raadzaam om te controleren of de kortingscode nog geldig is. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Ik wil graag een ander verzendadres doorgeven. Kan dat?

Wil je een verschillend factuur- en verzendadres? Dat kan! Geef dit dan even door in het opmerkingen veld tijdens het bestellen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer je bijvoorbeeld iemand iets cadeau doet.

Door wie worden de producten gemaakt?

Alle producten die je kan kopen in de webshop van Cosy Up zijn handgemaakt door Laura van Dijk in haar atelier in Haarlem. Uniek en duurzaam dus! Uiteraard zijn de werkomstandigheden zeer goed en wordt alles met veel aandacht en liefde behandeld. Je bestelling wordt met vakmanschap gemaakt én verpakt.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je bestelling kan je gewoon retourneren. Kijk hiervoor bij Ruilen en Retourneren.

Spread the love