Complimenten
Ik doe enorm mijn best om jou blij te maken (met haken)! Ben je blij met Cosy Up? Met je ontvangen producten en service? Ik hoor het graag!
Gun jij Cosy Up een compliment? Ik zou het onwijs leuk vinden als jij je feedback wilt delen via een recensie op de site, Facebook of Instagram. Andere Cosy Up fans (en ik natuurlijk ook!) lezen dit met heel veel plezier, dankjewel!
Klachten
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je blij wordt van Cosy Up! Ondanks dat ik zo goed als mogelijk mijn best doe om jou blij te maken, kan het voorkomen dat je onverhoopt niet tevreden bent met de service of de producten van Cosy Up. Net als jij, vind ook ik dat echt niet tof! Neem contact met me op. Opbouwende feedback is heel belangrijk voor me. Ik zal altijd mijn uiterste best doen om jouw klacht op een gepaste manier af te handelen. Uiteraard hangt de geboden oplossing af van de aard en de oorzaak van de klacht.
Bij contact kun je zien hoe je me kan bereiken. Ik doe mijn best om zo snel mogelijk te antwoorden. Mocht het door drukte wat langer duren voordat ik je kan beantwoorden, dan stel ik je hiervan op de hoogte.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cosyup.nl. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.